U kunt zich aanmelden via het contactformulier op de website.

Vermeld door wie u bent doorverwezen, een korte omschrijving van uw klachten en uw zorgverzekeraar.
Ik maak op grond daarvan een eerste inschatting of ik u kan behandelen.
U krijgt daarna een bevestiging van een intake-gesprek samen met een vragenlijst en informatie over de werkwijze in de praktijk toegestuurd.

Indien u voor vergoeding door de verzekering in aanmerking wilt komen, dient u te beschikken over een recente verwijsbrief voor SGGZ. 
Zonder deze verwijsbrief vergoedt de verzekering de behandeling niet.

Er is geen wachttijd tussen intake en behandeling.

Wanneer u de wachttijd tot de intake te lang vindt kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.
Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart.
Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door de zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (De Treeknormen).

 

Voor 2024 heb ik contracten met de volgende zorgverzekeraars: 

Zilveren Kruis/Achmea (De Friesland, FBTO, Interpolis, Pro Life, Zilveren Kruis).
VGZ (Bewuzt, IZA, IZZ, Univé, Zeker, VGZ, UMC, United Consumers).
Menzis (Anderzorg, Hema, Menzis, PMA, Vink Vink).
DSW (Dsw, in Twente, Stad Hollend).
ASR (ASR, Ditzo).
Caresq (Aevitae, Eucare)
Zorg en Zekerheid (AVZV, Zorg en Zekerheid).
ENO (Salland, Zorg Direct)
ONVZ (ONVZ, PNO Zorg, VVAA, Jaaah).

Met ingang van 1-1-2024 heb ik geen contract meer met CZ, Ohra en Nationale Nederlanden.